lørdag 3. august 2013

Sol- og skybildedilla...

Jeg har fotodilla, og i mange år har jeg knipset litt av hvert. De fleste gangene er det mobilkamera jeg bruker. Det har min gode venninne Lisbeth dokumentert idag, hehehe





Jeg vet da pokker hvorfor sola og skyene på himmelen har interessert meg så veldig i det siste, men det er nu en gang dem jeg har tatt mest bilder av. Kanskje fordi jeg har sittet mye ute på verandaen....? 


Men, det morsomste jeg har på iPhonen min nu, er Instaweather og Instagram. Herregud, så moro oppfinnelse! Bildene kan endres farge på, dimmes og ha ramme eller ikke. Nei og nei, som jeg koser meg. Sola og skyene blir enda vakrere på bildene mine ved bruk av disse to appene.







Så til dem som synes at det blir vel mange sol- og skybilder fra meg - det kommer garantert enda flere. Hold ut! Snart forsvinner sola, så da minker vel antall solbilder også.....




         Life is great when the sun is shining    :)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar