søndag 25. september 2011

Små gleder på fire bein

Jeg ler veldig ofte for tida. Det er deilig å le.
Og det som får meg til å le, er våre to hunder Alfie og Dennis.

Dennis er ny, en havaneservalp på litt over 8 uker. Liten, men tøff som snus. Hopper og spretter, angriper både bukseben, baller og ikke minst Alfie. De er søte sammen. Den ene er 20 kg, den andre 2 kg. Det er som David og Goliat.
Men det viktigste er at det ser ut som om de koser seg.

Jeg koser meg i hvert fall sammen med hundene, og er takknemlig for det.

Noen tissdammer må tørkes opp nesten hver dag, men alt det koselige veier opp for det.
Alfie begynte å tisse ute til slutt, så da vil nok Dennis også gjøre det samme en dag.
Jeg stresser ikke. Jeg gleder meg over gledene på fire bein.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar